Direktlänk till inlägg 28 december 2019

Julen är över och även annan dan en sorgensdag

Av Karin heta - 28 december 2019 13:42

Jag är glad att julen är över och framförallt annan dan, den sitter fastklistrad i minnet för min sambo som var med om tsunamin ,
Något jag aldrig kommer förstå denna fruktansvärda tragedi med döda människor och vuxna utan huvuden mm.

Nu är vi i Tyskland på väg till vår lägenhet i Spanien träffa härliga vänner. Det är en kontrast, men härligt att kunna leva vidare med glädje, våra två hundar är med som vanligt. De är så omtyckta i Spanien likaså dom, de älskar Spanien

God jul och julklappen de fick, märgben .
Våra älsklingar Alba och Blossi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin heta - 10 december 2019 19:12

Jag fick en chock när jag satt på tv:n mitt på dan då de hade en extra sändning om Marie Fredrikssons bortgång. En fantastisk människa och alldeles för ung för att somna in redan . Hennes röst är unik och hennes texter sprider en sån glädje och ett...

Av Karin heta - 7 december 2019 14:41

Lite tung start på lördan,gråtrist duggregn men en uppfriskande promenad med hundarna så känns det genast bättre. Att det känns extra tungt det är att min sambo är i Spanien och renoverar vår lägenhet. Jag har alltid haft svårt att vara ensam men hun...

Av Karin heta - 6 december 2019 13:32


En hund sviker dig aldrig inte två heller, dubbel kärlek . Mina två Eurasier mor och dotter är lycka . Att vakna till två ständigt glada hundar då kan man inte bli annat än glad eller om jag har en dålig dag då önskar jag att jag vore hund . De vet v...

Av Karin heta - 6 december 2019 13:09


Livet har lärt mig att ta en dag i taget . Det som varit har varit och går inte att göra något åt . Det är svårt när mitt liv har bestått av tragedier, utbrändhet, depressioner, pdsd , men jag har lärt mig att vara tacksam över det jag har plus att l...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards